FORO DEL AJEDREZ VASCO

Lugar de encuentro de los ajedrecistas vascos
Fecha actual Mié Jun 19, 2013 5:40 pm

Todos los horarios son UTC + 1 hora

Nuevo tema Responder al tema  [ 2 mensajes ] 
Autor Mensaje
NotaPublicado: Vie Abr 24, 2009 8:10 am 

Mario Gomez Euskadiko Txapeldunari egindako elkarrizketa argitaratu zen asteartean Berria egunkarian, hona hemen lotura:

http://tinyurl.com/dxl6kn

Elkarrizketaren azken galdera Euskal Xake Federakuntzaren hauteskundeei buruzkoa da:

Citar:
Euskal Xake Federazioko hauteskundeak izan dira aurten, eta berriro Miguel Angel Muelak irabazi du. Zein iritzi duzu gai horretaz?

Eta hona hemen Mario Gomezen erantzuna

Citar:
Ni ez naiz sartu horretan, eta hauteskundeetan parte hartu duten guztiekin harreman ona daukat. Hala ere, hauteskundeetarako daukagun sistema -estatutuena- egun tokiz kanpo dagoela uste dut. Mafiak sortzeko aukera ematen du sistema horrek. Nire ustez, federatu bakoitzak boto bat izan beharko luke. Bestela, beti bezala, azkenean, jokalariek ez gaude ezertarako prozesu horietan. Bestalde, ez zait ondo iruditzen enpresa edo erakunde pribatuak egotea hautagaitza baten atzean. Kirol federazioek erakunde publikoak izan behar dute, eta beste interes batzuetatik kanpo mantendu behar dute.

Erantzun horren aurrean garbi eta ozen esan nahi dut Xakearen Aldek aurkeztutako hautagaitzaren atzean ez dela egon inongo enpresa edo erakunde pribaturik.

Ez dakit Mario Gomezen nahia gure atzean "esku beltzen" bat zegoela esatea zen ala berea iritzi soil bat besterik zen, baina niri lehenengoa etorri zait burura testua irakurtzeaz bat eta gauzak garbi utzi nahi nituen.

Agur bat,

Donde dije digo, digo Diego

Eibarko Klub Deportiboa
http://www.deporeibar.com

http://www.xakearenalde.com

Asunto:
NotaPublicado: Vie Abr 24, 2009 5:47 pm 

Kaixo.

Bakarrik bi gauzatxo komentatzea.

-Nik entrebista egin nion eta Marion erantzuna luzeagoa eta zehatzagoa izan zen. Baina hor agertzen dena da, funtsean, berak esan zuena.

-Hala ere, akats bad dago. Berak ez zuen "estatutuena" esan, "estamentuena" baizik. Eta nire artikuluan nik "estamentuena" idatzi nuen. Baina euskara zuzentzen duena Berrian batzuetan horrelakoak egiten ditu. Bere ustez zuzentzen dabil, baina kasu honetan puskatu zuen erantzuna.

Ondo segi denak.

j

Nuevo tema Responder al tema  [ 2 mensajes ] 

Todos los horarios son UTC + 1 hora